Brugen af feedback
Gennem det seneste år har du måske - ligesom mange af os andre - handlet lidt mere på nettet.
Hvis det er tilfældet, har du helt sikkert også oplevet, at der ganske kort tid efter, at du har modtaget dine bestilte varer, er tikket en mail ind i din indbakke med et ønske om at modtage din feedback.
Et af de vigtigste koncepter til udvikling af forretningen er nemlig at modtage feedback fra kunderne. Det er ikke uden grund, at vi støder på det konstant, når vi handler på nettet, har været på uddannelse eller overnattet på hotellet.
Det er heller ikke uden grund, at virksomheder i dag fokuserer på at have god feedbackkultur og prioriterer, at alle i organisationen lærer det kommunikative feedbackhåndværk. Vi ved nemlig, at gevinsterne er mange.
I indlæg 3 kan du læse om brugen af feedback i organisationen.
P.S. Du er selvfølgelig velkommen til at smugkigge på
https://axept-dk.myshopify.com/pages/feedback-som-vaerktoj
hvis du er nysgerrig efter at vide mere om, hvordan vores konsulenter kan hjælpe dig og din organisation til at få en velfungerende feedbackkultur.