Velkommen til Axept - uddannelse og udvikling
Velkommen til Axept - uddannelse og udvikling
Indkøbskurv 0

Indlæg om lidt af hvert — Kommunikation

Gevinster ved en velfungerende feedbackkultur

Feedback Feedbackkultur Kommunikation

Der er i dag et stort fokus i organisationer på at skabe en velfungerende feedbackkultur. Vi ved, at gevinsterne er mange: Bundlinjen påvirkes positivt (Center for Effective Organisations (CEO) og Center for Cooperative Productivity) Personaleomsætningen reduceres (Gallup - arbejdspladser med regelmæssig feedback har 15% lavere personaleomsætning) Innovationen og udviklingen fremmes, hvor organisationen selv føder ideer Trivslen, arbejdsglæden og motivationen øges Ønsker du og din organisation også at få integreret den gode feedbackkultur og opnå nogle af de mange gevinster, der følger med? Så gør som andre virksomheder: Kontakt os og book en temadag eller en workshop med en af vores...

Læs mere →


Den vigtige feedback

Feedback Feedbackkultur Kommunikation

Brugen af feedback Gennem det seneste år har du måske - ligesom mange af os andre - handlet lidt mere på nettet. Hvis det er tilfældet, har du helt sikkert også oplevet, at der ganske kort tid efter, at du har modtaget dine bestilte varer, er tikket en mail ind i din indbakke med et ønske om at modtage din feedback. Et af de vigtigste koncepter til udvikling af forretningen er nemlig at modtage feedback fra kunderne. Det er ikke uden grund, at vi støder på det konstant, når vi handler på nettet, har været på uddannelse eller overnattet på...

Læs mere →